Objednávky přijímáme
- v pracovní době 8:00 -15:00 hod, úterý-pátek
- telefonicky, osobním jednání
- e-mailem – pouze ověřené po telefonickém nebo osobním jednáním
Ceny
- uvádíme s daní z přidané hodnoty, s daní z pevných paliv a nezahrnují dopravu
Platba
- v hotovosti, při převzetí zboží, je kupní cena zaplacena řidiči na základě vydaného prodejního daňového dokladu
- na fakturu, provedené převodním příkazem na účet vedený u FIO banky číslo účtu 80901975/2010
- kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem úplného zaplacení kupní ceny
Dodání zboží
- dle dispozic prodávajícího- určuje prodávající
- nebezpečí škody na zboží a tím související veškerá odpovědnost vůči třetím osobám přechází na kupujícího v okamžiku dodání
Záruka za jakost – viz reklamační řád
záruka se nevztahuje na:
- zboží špatně uskladněno nebo použito ( nesprávným použitím se rozumí zejména porušení návodu o vhodnosti paliv k topidlu)
Kupující učiněním objednávky a akceptací s obchodními podmínkami potvrzuje, že se seznámil s jejich zněním a že s nimi souhlasí.
Reklamační řád pevných paliv firmy Uhelné sklady Buťa
- reklamace se řídí obchodním zákonem
- na pevná paliva poskytujeme záruku 6 měsíců
- kvalitu paliv garantují výrobci paliv dle katalogů jakostních znaků
- reklamaci paliv a služeb naší firmy přebírá majitel nebo pověřený pracovník telefonem, osobně nebo přes e-mail
- reklamaci vyřizujeme osobním jednáním na místě dodávky do čtrnácti kalendářních dnů
- u pevných paliv jsou dva druhy závad
a) vady zjevné : neodpovídající zrnitost, sortiment, záměna druhu, nadsítné, podsítné, prach, hmotnost - vlhkost
b) vady zjevné řešíme na místě – uložení paliva
c) vady skryté : výhřevnost, popel, sirnatost, nesoudržnost, nedodržení jakostních znaků
d) vady skryté řešíme přes laboratorní vyšetření odebraného vzorku paliv, ukončené protokolem laboratoře v případě dodržení termínů výrobce do jednoho měsíce - při uznání reklamace poskytujeme adekvátní slevy z ceny paliva, dle posudku výrobce
- vady na poskytnutých službách řešíme ihned s naším zaměstnancem, který nekvalitní služby provedl. Poškozeným odběratelům poskytujeme adekvátní slevu za nekvalitní práci našeho zaměstnance.
- reklamace evidujeme po celou dobu působnosti naší firmy
- reklamace vyřizujeme písemnou formou